Sider

mandag 31. januar 2011

4 ting

Utfordring tikket inn fra Nattens dronnings one-and-only-følger Puttelull - jeg skulle skrive 4 ting jeg har gjort i dag, 4 ting jeg ønsker meg og 4 ting jeg liker dårlig. Utfordringen skulle sendes videre til 4 personer.

4 ting jeg har gjort i dag:
1. Ingenting og ganske mye mer av det samme
2. Tent opp i ovnen
3. Laget tapas til meg selv, pizza til sønnen og pasta til datteren (typisk restesøndag...)
4. Kosta av trappa * 3

4 ting Nattens dronning ønsker seg:
1. En uuttømmelig kraftkilde å ause av
2. Ei kokebok som lagde ferdig middagen hver dag
3. En flokk ansatte hjemme som kunne gjennomføre Nattens dronnings big plans
4.

4 ting Nattens dronning liker (VELDIG) dårlig
1.
2.
3.
4.
Søker om betenkningstid på denne...

4 personer jeg sender utfordringen videre til:
1. e-endresen
2. mrb
3.
4.

Egen konklusjon:
1. Nattens dronning satt på ræva hele denne dagen og gjorde intet
2. Nattens dronning kunne tenkt seg å gjøre forskjellig hvis hun bare hadde fått ræva i gir
3. Det var ikke så lett å komme på noe Nattens dronning liker veldig dårlig som hun ønsket publisere her
4. Nattens dronning har veldig få venner, spesielt som har egen blogg

Utfordringen kom på en slapp skrivedag, men sendes herved videre!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...