Sider

mandag 17. mai 2010

Dessert....:-D

Nattens dronning ble nettopp litt småforelsket.... i en skribent.. en skribent hun ikke aner hvem er:-D
Det hadde seg slik at hun surfet rundt på nettet på måfå og kom over en artikkel om dessert. Hvorfor hun leste den er interessant, hun er nemlig ikke spesielt glad i dessert. Kan hun velge en ekstra porsjon av middagen i stedet, gjør hun heller det. Hun er nok over normalt glad i middag, da særlig de gode gammeldagse middagene som potetball, fiskeboller, kjøttkaker og anna godt fra et snart historisk kjøkken.

Men hva skjedde egentlig??? Ja det spør jeg meg om. Jeg observerer sjelden og helst aldri hvem som har skrevet en artikkel, men denne var helt spesiell. Med akkurat passe humor og ordkløveri til at jeg orket lese helt til slutten. Da MÅTTE jeg bare se hvem som hadde skrevet den.... som om det gjorde noen forskjell?  Det spennende er at når man leser en artikkel om mat og hjertet hopper av ren glede over den morsomme skrivemåten helt uten at man vanligvis legger merke til denslags: Da er det lett å starte en liten spennende story inne i sitt eget hode.

Det er nesten sånn at jeg ser for meg bøkene i bestemors bokhylle: HVEM - HVA- HVOR
... tenk det skal nattens dronning ha det spennende med minst til 17.mai-feiringen er over...

og dessuten
...det er vel nesten et dårlig tegn at man begynner å bli småforelsket i mennesker fra TV, radio og blader...
.......eller rett og slett et godt tegn
............tenker hun mens hun lurer på hvor mange som IKKE lar seg sjarmere av den slags innslag?

Det kan du teste her!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...