Sider

søndag 2. august 2009

Å nyte livet..

Etter uker med regn kom endelig solen. Jeg ut i bikini - solhungrig som aldri før - under et fleecepledd som fjernes så fort solen skinner: 2 timer i sol og jeg blir god som ny! Så enkelt kan det altså gjøres. På tross av alle advarsler og forskning som tilsier at vi helst bør holde oss unna: Sola er bra - sola er toppen!!!
Nåde den som sier noe annet.
For jeg sier bare: Man må leve livet som man aldri har gjort - det kan ikke bli bedre enn man gjør det til. Derfor har jeg hatt en herlig kveld med rødvin blant rosene i hagen med en bok av Stieg Larsson som jeg forøvrig slet lenge med før jeg kom igang.. men så ble jeg hekta. Derfor har jeg faktisk ikke tid til å skrive mer her...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...