Sider

mandag 30. mars 2009

Sol ute - sol inne..

Mens bloggere der ute i varmere strøk gleder oss andre med sine søte blomster som titter opp av jorden, må jeg pent nøye meg med innendørs blomster foreløpig. Når snøen ligger hvit på hele eiendommen er innendørs tulipaner også forfriskende!

Visst kunne jeg valgt et vakkert bilde fra det store nettet, men om mine enkle foto ikke er proffe så vil jeg gjerne presentere min kjære mammas store blomsterfavoritt på etterjulsvinteren:


Tulipaner med einer!



For at vakre blomster skal vokse og gro trenger vi alle solen -akkurat slik jeg lærte på søndagsskolen i en nesten svunnen tid:

"Sol ute, sol inne - sol i hjertet, sol i sinnet"
Ha en strålende uke!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En av de bedre feriebeskrivelsene jeg har lest :-)
Tror "to små" hadde det bedre enn de to små som satt i baksetet da jeg var små.
Hissig trafikkfar i fyhrersetet som røkte 20 PallMall uten filter på 14,5 mil med gjennrulla vindu, lillebror og jeg som levde et rastløst nomadeliv i baksetet uten setebelter, svette boller og varm, rød saft som skapte et heller udelikat miljø da det ble sølt under særdeles krasse forbikjøringer, Louis Armstrong litt for høyt på dårlig innspilte kasetter på dårlig anlegg, amper stemning mellom høvdingeparet foran oss, men vi kom da hjem vi også :-)
HV

Anonym sa...

....og denne havnet jo på heeeeelt feil sted selvfølgelig:-)
HV

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...